fredag 1 april 2011

April April

Alltid roligt att läsa nyhetssidorna denna dag. Vad skall man tro på ? Gp hade ett skämt som jag inte alls gick på. Jnytt däremot, där var jag lite tveksam först. Dn  fick jag läsa halva artikeln innan jag fattade.
Svd som av tradition inte skämtar ens  idag har listat lite olika skämt från andra sidor.Skämt å sido :-) Varför skall just Svenskan vara så tråkigt korrekt? Kan man ju undra.

April börjar inte med nåt kul vårväder här i Lerum Grått o tråkigt.Men det lär väl bli blandat väder framöver så som aprilväder är.

1 kommentar:

  1. Hade Svenskan inget aprilskämt? Vad sägs om den här: http://www.svd.se/nyheter/inrikes/var-fjarde-har-fortroende-for-juholt_6057147.svd :-)

    Att Göran Johansson säger "Jag förstår ingenting" låter kanske som ett aprilskämt, men det kanske var en annan artikel du borde referera till?

    Ha de bra!

    SvaraRadera