onsdag 20 april 2011

Några råd till traderare

 Göteborgare lurade 14 på tradera läser jag på GP.se. Tråkigt när sånt här händer. Jag har själv köpt väldigt mycket på tradera och det har i stort sett fungerat perfekt. Jag har alltid fått min vara. Om man är rädd att sätta in pengar direkt till säljarens konto så finns ju tjänster för det, men om man inte vill använda sig av dessa tjänster (de kostar ju avgifter) så får man säkert vara beredd på att gå på en nit någon gång. Jag för min del har en gräns att om varan kostar över 1000 kr så använder jag mig av Paypal.  Nu handlar jag ytterst sällan för så höga belopp. Sen bör man ju titta efter säljarens omdömen - omdömessystemet som tradera har, är ju just till för att minska risken för bedragare. Kolla alltså omdömen innan du lägger ditt bud!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar